Fundació Ferrer Sustainability

Fundació Ferrer
Sustainability

La Fundació Ferrer Sustainability té per objectiu transformar vides i treballar per una societat més equitativa i justa mitjançant la cohesió social i la preservació del medi ambient.
Els dos primers grans projectes de la Fundació son Green for Good i Ferrer for Food, a través dels quals volem generar un impacte positiu en la societat i, en concret, en la vida de les persones en situació de vulnerabilitat.
Green for Good impulsa un model de ciutats verdes i agroproductives, a través d’horts urbans. Actualment, el nostre hort nodreix el projecte de Ferrer for Food, que dona resposta a la urgència alimentaria que vivim, facilitant àpats diaris nutricionalment complets a persones en situació de vulnerabilitat.

Impulsor

L’impulsor de la Fundació Ferrer Sustainability és la companyia farmacèutica Ferrer, que té la voluntat de crear una nova manera de fer negocis, d’estar al món i de ser una empresa que té un impacte positiu. Per a Ferrer, el negoci farmacèutic no és un fi en si mateix, sinó un mitjà per provocar canvis socials importants.
La companyia reinverteix una part significativa dels seus beneficis en projectes que recolzen a persones en situació de vulnerabilitat, contribueixen a la igualtat d’oportunitats i afavoreixen els àmbits d’ocupabilitat, accés a la salut, alimentació i educació.

La primera llavor

La primera llavor de Ferrer for Food es va plantar a l’abril de 2020, en plena pandèmia de la Covid-19, quan l’equip de cuina va elaborar més de 22.000 àpats en tan sols quatre mesos per donar resposta a l’emergència social generada per la crisi sanitària.

Alimentar per
empoderar

D’aquella primera iniciativa en va sortir el projecte autònom de cuina social Ferrer for Food, juntament amb Green for Good, un projecte de producció ecològica però també de divulgació i formació.
Ambdós van de la mà amb l’objectiu d’alimentar i empoderar a persones en situació de vulnerabilitat i, a més a més, amb un compromís ecològic absolut.