L’equip de la Fundació

L’equip de la Fundació el formen persones compromeses i entusiasmades amb la finalitat del projecte.
En formen part:

Sergi Ferrer-Salat
President de Ferrer i de la Fundació Ferrer Sustainability

Mario Rovirosa
CEO – Ferrer

Beatriz Vila
Chief People & Sustainability Officer – Ferrer

David Ferrer
Chief Financial & Corporate Services Officer

Estefania Rico

Llicenciada en Psicologia per la Universitat Ramon Llull, Estefania Rico va començar la seva carrera als departaments de recursos humans d’empreses com Cuatrecasas i Grupo Codorniu Raventós, al servei d’àrees com selecció de personal, comunicació interna o formació i desenvolupament; i a Volkswagen Group Retail, empresa on va ocupar el rol de Talent Manager. Ha impartit docència universitària i addicionalment ha col.laborat en projectes d’assessorament per a ONG’s. Després d’uns anys a l’equip de People & Sustainability a Ferrer, l’Estefania va incorporar-se a la Fundació Ferrer Sustainability com a directora. Rico considera indispensable que es prengui consciència de que tots hem de lluitar per una societat més justa i inclusiva, i que cal conciliar el fet social i el mediambiental des d’una mirada innovadora.

Ariadna Julian

Xef formada a l’escola Joviat de Manresa, on més endavant va treballar com a formadora, l’any 2015. Amb una experiència de més de 25 anys dins el món de la cuina, l’Ariadna Julian ha treballat a restaurants com Can Fabes, Cal Xim o el Fil d’Ariadna, el seu propi negoci ubicat a Sabadell. El 2016 entra a Monvínic Restaurant com a cap de cuina, oferint uns àpats immillorables per maridar amb vins d’arreu del món. L’any 2020, juntament amb una part de l’equip de cuina de Monvínic, l’Ariadna Julian va posar-se al capdavant del projecte per abastir menjadors socials Ferrer for Food. Considera que el millor guardó que pot rebre una xef és cuinar per a les persones que més ho necessiten.

Nacho Peres

Enginyer informàtic de professió, l’any 2007 va fer un gir de 180 graus a la seva carrera deixant enrere Barcelona per dedicar-se al món de l’agricultura ecològica al Maresme. Les seves primeres passes en aquesta disciplina les va fer a Can Gallina, una finca familiar on va desenvolupar el seu interès per la biodinàmica, l’antroposofia i l’agricultura creativa. Després d’uns anys dedicant-se al negoci de les cistelles ecològiques, es va especialitzar en el món de la restauració, concretament en la producció de fruita i verdura per a grans xefs. Nacho Peres, l’horticultor responsable de la Fundació Granger de microorganismes, creu que la llavor és la base de la cultura d’un poble.

Equip de suport i voluntaris

La Fundació compta amb moltes persones que, des de Ferrer, ofereixen un gran suport, així com amb un equip de voluntaris que ajuden en tasques de la cuina i dels horts.

A tots i a totes els estem profundament agraïts!