El nostre objectiu

La Fundació Ferrer Sustainability té per objectiu transformar vides i treballar per una societat més equitativa i justa mitjançant la cohesió social i la preservació del medi ambient.

Els nostres valors

Som respecte

Treballem per una societat en la qual totes les persones puguin gaudir dels seus drets. Respectem el nostre entorn i les nostres accions vetllen per la seva conservació.

Som perseverança

Treballem consistentment amb el compromís ferm d’aconseguir una societat més igualitària.

Som integració

Només una societat més inclusiva pot garantir les mateixes oportunitats per a les persones. La meritocràcia sense igualtat d’oportunitats es una fal·làcia.

Som coherència

Ser íntegres amb els nostres valors i principis ètics i és la base de les nostres accions.

Els nostres valors

Som respecte

Som perseverança

Treballem d’acord amb el nostre compromís ferm d’aconseguir una societat més igualitària.

Som integració

Som coherència

Ser íntegres amb els nostres valors i principis ètics és la base de les nostres accions.

“Les nostres conviccions son fermes, i treballem per fer realitat el que tenim al cap i al cor.”

Estefania Rico
Directora de la Fundació Ferrer Sustainability.