Compromís Ecològic

El compromís de la Fundació Ferrer Sustainability amb el planeta és absolut i transversal.
La circularitat de residus o la sensibilització mediambiental són punts clau a la Fundació, de la mateixa manera que ho són a Ferrer. La biodinàmica, l’ecodisseny o la biofília estan sempre presents en tots i cadascun dels nostres processos.

Coherents amb els valors

Cada dia treballem per tal que l’impacte de les nostres accions sigui coherent amb els valors que promovem:

HORTS ECOLOGICS
Els nostres horts son ecològics i es treballen amb règim de permacultura.

APROFITAMENT
Lluitem contra el malbaratament alimentari i, per tant, treballem en l’aprofitament dels recursos.

PRODUCTORS LOCALS
Tenim la missió de donar suport a productors locals ecosostenibles.

HORTS URBANS
Defensem a ultrança l’enorme impacte transformador dels horts urbans a les ciutats.

ENVASOS RECICLABLES
Els envasos on se serveixen els menús són de polpa de cel·lulosa semicompostable.

COMPROMESOS
Treballem amb entitats compromeses amb el reciclatge i la circularitat de residus.

La ciutat que volem

En un futur on el 80 % de les persones viuran en grans ciutats, des de la Fundació Ferrer Sustainability volem treballar per tal que aquestes siguin indrets més verds, agroproductius i, per tant, més integradors i menys desiguals.

Som Fundació, som Ferrer, però sobretot som Sustainability

Pel nostre equip, la sostenibilitat es basa en l’harmonització de tres pilars bàsics: l’econòmic, el mediambiental i el social. És en l’equilibri de tots tres que, de projecte en projecte, volem demostrar com d’eficient i d’eficaç és aquesta visió holística a l’hora de dur a terme la nostra activitat, amb l’objectiu últim de generar un impacte positiu en la societat.